Enge krokodillen en slangen in Artis!

Gezellig

Vrijwilligers Enrico, Jeran en Sophie hadden er veel zin in; heerlijk een dagje Uitstapje naar Artis Amsterdam met een klein groepje Prisma-deelnemers. De dag begon wat bewolkt, maar de sfeer was vrolijk! Alle deelnemers verzamelden zich voor Artis. Toen de groep compleet was -en iedereen een lunchpakket had gekregen van Jeran -ging de groep gezellig op pad.

Eng

Carla (deelnemer): “We liepen van de dromedarissen naar de apen. En daarna naar het reptielenhuis; met die enge krokodillen en slangen.” Alle dieren werden bewonderd. Ondertussen was de zon gaan schijnen. De groep kon dan ook buiten heerlijk lunchen.

Keuzes
Er was veel te zien. Maar daar was niet alle tijd voor. Na de lunch werden dan ook keuzes gemaakt. De groep had de voorkeur voor de pinguïns en het aquarium. Daar waren de prachtigste vissen te bewonderen.

Spannende dieren bekijken in Artis

Afsluiting
Deze mooie dag werd afgesloten met een drankje en iets lekkers in het restaurant. Evano (deelnemer) vond het supergezellig.
Omdat het een geslaagd uitstapje was, zullen we in september weer naar artis gaan.

Wil je meer informatie of wil je mee? Neem contact op met Prisma: info@stichtingprisma.nl
of bel: 020-8866260.