Cheque van NSGK voor Show Yourself

Stichting Prisma ontving afgelopen maandag 30 mei feestelijk bezoek. De stichting ontvangt een bijdrage van NSGK, de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind.
Die werd symbolisch overhandigd met een ballonnencheque. Samen met de jongeren en de docenten Carmen Lamptey, Emilie Calf en Guillano Herdigein van Show Yourself namen we de cheque in ontvangst.

NSGK reikt cheque uit aan Prisma. Fotograaf: Jeffrey Flu

Stichting Prisma zet zich in voor mensen met een beperking door het organiseren en faciliteren van aangepaste (vrijetijds-)activiteiten.
Eén van deze activiteiten is Show Yourself. Een theaterproductie voor jongeren met en zonder beperking uit Amsterdam Zuidoost.
Jongeren krijgen de kans om hun verhaal te rappen, te dansen of te acteren. Stichting Prisma en PBAZO zijn de initiatiefnemers van dit project en NSGK ondersteunt dit project.

NSGK is het goede doel voor kinderen en jongeren met een handicap. De stichting steunt jaarlijks honderden projecten op het gebied van spelen, leren, wonen, werken en voorlichten.
Met als doel dat kinderen en jongeren met en zonder handicap als vanzelfsprekend samen kunnen leven. Dat kan dankzij de steun van donateurs en vrijwilligers.

Meer weten over Show Yourself >>Kijk op onze website
Wil je deelnemen aan Show Yourself? Meld je aan bij Sasha Persulessy, per mail: info@stichtingprisma.nl
Of neem contact op met Stichting Prisma: 020-88 66260