Ga mee op Expeditie in Zuidoost

Stichting Prisma is in stadsdeel Amsterdam Zuidoost gestart ‘Ik wil met jou… in Zuidoost’. In dit project zijn een aantal nieuwe activiteiten, speciaal voor iedereen die in Zuidoost woont en graag dingen zelfstandig in de buurt wil gaan doen.
Vanaf april kan jij meedoen aan Expeditie Zuidoost

Ga jij mee op Expeditie in Zuidoost?
Dan ga je één keer per maand een activiteit in Zuidoost uitproberen. De activiteiten zijn afwisselend, zoals samen eten in een buurtrestaurant, sporten, bingo, tot buitenactiviteiten.
De groep bepaalt samen wat ze gaan uitproberen in Zuidoost.

Deze activiteit is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont en ambulante begeleiding krijgt in Amsterdam Zuidoost.
Leeftijd vanaf 16 jaar.
Deelname is gratis.

Op donderdag 21 april gaan we samen eten in No Limit. Dat doe je samen met andere bewoners uit Zuidoost. Er wordt lekker gekookt door studenten. De maaltijd begint om 17.00 uur.
Om 19.00 uur is het afgelopen.
Adres: Geldershoofd 80
Amsterdam Zuidoost

Wil jij mee eten? Dat kan!
Meld je aan en doe mee! info@stichtingprisma.nl
Of bel Prisma: 020- 88 66 260

Meer informatie over en aanmelden voor Expeditie Zuidoost, dat kan via de link op onze website. >>Lees verder