MENU

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ik heb geen acceptgiro gehad en ik kan niet internetbankieren, hoe moet ik betalen?

In dat geval sturen wij u een factuur die u op de gebruikelijke manier via uw bank kunt betalen.

 

Hoeveel begeleiders gaan er mee?

Het aantal begeleiders bij een vakantie is afhankelijk van het aantal deelnemers. Bij elke vakantie staat de verhouding tussen deelnemers en begeleiders vermeld.

 

Moet ik zelf een reis- en annuleringsverzekering afsluiten of doet Prisma dat?

Prisma verzorgt geen verzekeringen voor de deelnemers; dat moet ieder zelf regelen. Vaak is een permanente reisverzekering de goedkoopste oplossing.

 

Ik heb me opgegeven via de site, wanneer hoor ik hier wat van?

Na het invullen en opsturen van het aanmeldingsformulier ontvangt u gelijk een bevestiging van uw inschrijving. Nadere informatie over vakanties wordt ongeveer een maand voor vertrek toegestuurd.

 

Ik heb een rolstoel, kan ik mee?

Een rolstoel is geen bezwaar voor deelname aan een activiteit, tenzij in de informatie bij de activiteit is aangegeven dat dit niet mogelijk is.

 

Ik heb een rollator, kan ik mee?

Een rollator is geen bezwaar voor deelname aan een activiteit.

 

Ik heb suikerziekte en ik moet geprikt worden, kan ik mee?

Dit is voor elke activiteit verschillend. U kunt het beste vooraf even overleggen met onze deelnemersdesk: 020 8866260 (dagelijks van 13.30 tot 15.00)

 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Steun Prisma, doneer! Hoe werkt het?