Clubs & Cursussen in Amsterdam Zuid

Donderdag,
06 september 2018

Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen? Ook nog iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op de Alphons laudy VSO*. Elke donderdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

locatie : van Nijenrodeweg 648 1082HZ Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

Maandag,
10 september 2018

Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen?                                                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft ?                                                                    Dit kan bij de naschoolse Fit+les op de VSO Alphons Laudy school*. Elke maandagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke jij het leukste vind. Je leert ook over hoe je gezond blijft en fitter kunt worden. Plezier hebben in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                          Van Nijenrodeweg 648                                                                                                    1082 HZ Amsterdam Zuid

*Deze activiteit is aleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudyschool.

Dinsdag,
11 september 2018

Alphons Laudy VSO ZUID

Vind jij dansen ook leuk ?                                                                                                 Kom dan elke dinsdagmiddag naar de dansles op de VSO Alphons Laudy school*.                   Dit is een laagdrempelige dansles waarbij je kennis maakt met verschillende soorten muziek. Zoals Streetdance ,R&B en Hip Hop. Je leert pasjes en gaat ook aan de slag met het oefenen voor een optreden.

Locatie:                                                                                                                         Van Nijenrodeweg 648 1082 HZ Amsterdam Zuid

* Deze activiteit is alleen voor de leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

Dinsdag,
11 september 2018

Alphons Laudy VSO ZUID

Ben jij creatief of vind je het gewoon leuk om met je handen te werken? Kom dan elke dinsdagmiddag naar de kunstles.*                                                                                       We werken met verschillende materialen zoals klei, verf, karton en papier maché.             Samen maken we mooie kunstwerken die we natuurlijk ook tentoonstellen.

Locatie:                                                                                                                         Van Nijenrodeweg 648                                                                                                      1082 HZ Amsterdam Zuid

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

Woensdag,
16 januari 2019

Knijn Bowling

Kom lekker bowlen op de woensdagavond bij Knijn. We bowlen een keer per maand. Dat doe je in een klein groepje, onder begeleiding van twee enthousiaste vrijwilligers! We bowlen op woensdag 16 januari, woensdag 20 februari, woensdag 20 maart, woensdag 17 april, woensdag 15 mei en woensdag 19 juni.
Verzamelen om 19.15 uur, dan heb je de tijd om bowling schoenen aan te trekken.
We bowlen van 19.30 tot 20.30 uur.