Clubs & Cursussen in Amsterdam Nieuw-West

13 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
Alphons Laudy

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen?                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op de Alphons Laudy school SO*. Elke Dinsdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop. Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                       Meer en Vaart 9                                                                                                           1068 KV Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de Alphons Laudyschool SO.

Inschrijven >
Donderdag,
27 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
VSO De Heldring

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen? Ook nog iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op De Heldring VSO*.  Elke donderdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:Burgermeester Eliasstraat 20, 1063 EW Amsterdam.

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van VSO De Heldring.

Inschrijven >