Clubs & Cursussen in Amsterdam Nieuw-West

11 september 2018

Alphons Laudy

Vind jij dansen ook zo leuk? Kom dan elke donderdagmiddag naar de dansles op de SO Alphons Laudy school*. Dit is een gezellige laagdrempelige dansles waarbij je kennis maakt met verschillende soorten dansstijlen zoals Streetdance, R&B en Hip Hop. Je leert pasjes en gaat ook aan de slag met het oefenen voor een optreden.

Locatie: Meer en Vaart 9, 1068 KV Amsterdam

*Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de SO Alphons Laudyschool.

Donderdag,
13 september 2018

Alphons Laudy

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen?                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op de Alphons Laudy school SO*. Elke Dinsdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop. Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                       Meer en Vaart 9                                                                                                           1068 KV Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de Alphons Laudyschool SO.

18 september 2018

Huis van de Wijk Het Anker

Kom tot rust met yoga. Onder leiding van een professionele docent doe je yogaoefeningen op de mat of op een stoel. Yoga is goed voor soepele spieren, geeft je kracht en nieuwe energie. Ontspannen ga je weer naar huis!

18 september 2018

VSO De Heldring

Altijd al eens willen ervaren hoe het is om judo te krijgen van een echte judoka? Dit kan elke dinsdagmiddag op de VSO De Heldring*. Je leert spelenderwijs verschillende judotechnieken en hoe je met elkaar kan judoën. Respect voor elkaar en eerlijk met elkaar omgaan is erg belangrijk bij het judo.

Locatie:                                                                                                                         Burgemeester Eliasstraat 20                                                                                                                 1063 EW Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van VSO De Heldring.

Donderdag,
27 september 2018

VSO De Heldring

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen? Ook nog iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op De Heldring VSO*.  Elke donderdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:Burgermeester Eliasstraat 20, 1063 EW Amsterdam.

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van VSO De Heldring.