Gezocht: stagiair(e) supporters en evenementen.

Onze missie: Prisma is een vrijwilligers-gedreven organisatie die zich inzet voor de deelname aan de maatschappij door Amsterdammers met een verstandelijke beperking. Daarbij gaan we uit van de gelijkwaardigheid van alle Amsterdammers ongeacht een beperking. Prisma draagt bij aan de ontwikkeling van de talenten van Amsterdammers met een verstandelijke beperking en de versterking van hun persoonlijke netwerk. Dit doen we door passende (vrije-)tijdsbesteding mogelijk te maken. Daarnaast stelt Prisma haar deskundigheid op dit gebied beschikbaar aan partners met dezelfde doelgroep.

We zijn dit voorjaar gestart met het werven van supporters, Amsterdammers die onze missie een warm hart toedragen en ons willen steunen bij het realiseren van activiteiten voor mensen met een verstandelijke beperking. We vinden het van groot belang dat onze supporters betrokken blijven bij onze activiteiten en wat deze voor onze doelgroep betekenen. Als stagiair(e) supporters en evenementen van Prisma draag je zorg voor een kloppend hart van de supporters. Je onderhoudt contact met de supporters en je zorgt dat ze altijd goed op de hoogte zijn van de activiteiten van Prisma. Iets wat voor Prisma van groot belang is! Ook organiseer je jaarlijks evenementen voor van Prisma, zodat ze zelf kunnen beleven hoe het voor onze deelnemers is om mee te doen met activiteiten.

Wat ga je doen?

• Proactief vragen beantwoorden van supporters
  • Jaarlijks 2 evenementen organiseren voor onze supporters
  • Supporters uitnodigen voor en ontvangen bij evenementen van Prisma
  • Je voorziet supporters van de benodigde informatie over Prisma en haar activiteiten
  • Je adviseert de directie hoe we het beste het contact met supporters kunnen onderhouden
  • Je onderhoudt contact met de directie over de voortgang

Wie wij zoeken:

• HBO Communicatie/marketing/eventmanagement en fondsenwerving
  • Je neemt initiatief, beantwoordt vragen van donateurs
  • Jij bent enthousiast om onze supporters zo goed mogelijk van dienst te zijn
  • Uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden
  • Jouw inzet regelen we in overleg

Wat hebben wij jou te bieden?

• Begeleiding van de directie
  • Training gericht op de doelgroep om de doelgroep beter te leren kennen
  • In overleg reis-en onkostenvergoeding
  • Ruimte voor eigen ideeën
  • Je wordt onderdeel van een enthousiast team dat zich met veel enthousiasme inzet voor mensen met een verstandelijke beperking
  • Gezellige en dynamische werkplek op de Zwanenburgwal

Solliciteren?

Meld je aan met een motivatiebrief en je cv bij onze stagecoördinator Irene Willems via iwillems@stichtingprisma.nl Zij neemt contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je ook een introductiepakket waarin alle informatie staat over werken als stagiair bij Prisma. Als stagiair bij stichting Prisma moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overhandigen. Na ondertekening van de stage overeenkomst, waarin wederzijdse afspraken staan, kun je aan de slag!