Prisma zoekt 2 nieuwe collega’s!

Stichting Prisma is op zoek naar Coördinatoren Vrijwilligers en Activiteiten. Beide voor 32 uur per week.
Het toeval wil dat zowel de producent als de coördinator vrijwilligerswerk en stages een andere baan hebben gevonden. Door hun vertrek hebben we beide functies samengevoegd tot een mooie nieuwe baan, waarvoor we twee nieuwe collega’s zoeken.

Stichting Prisma

Alle mensen hebben recht op een goed leven mét plezier! Prisma vindt het belangrijk dat ook mensen met een verstandelijke beperking, jong en oud, gewoon mee kunnen doen in de maatschappij.

Prisma is een vrijwilligers-gedreven organisatie die al meer dan 40 jaar de maatschappelijke deelname stimuleert van Amsterdammers met een verstandelijke beperking. Hierbij gaan we uit van de gelijkwaardigheid van alle mensen; met en zonder beperking. Prisma draagt bij aan hun talentontwikkeling en de versterking van hun netwerk, oa. door passende (vrije-)tijdsbesteding mogelijk te maken. Daartoe bouwen wij aan een ondernemende en resultaatgerichte organisatie, waarin intern en extern samenwerken centraal staat.

Jouw baan

In deze nieuwe functie komen mensenkennis en aanpakken bij elkaar. Enerzijds ben je, samen met je collega, verantwoordelijk voor de werving en selectie van vrijwilligers. Je waarborgt de kwaliteit en continuïteit van het vrijwilligerswerk binnen Prisma. Je bent verantwoordelijk voor het waarmaken van de belofte “Prisma is een aantrekkelijke organisatie om je als vrijwilliger bij in te zetten”. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een efficiënte realisatie van activiteiten, afgestemd op de wensen en behoeften van onze doelgroep. Hiervoor werk je samen met diverse partners in de stad.

De werkzaamheden kunnen plaatsvinden buiten reguliere kantoortijden, zoals in de avond of weekend.

Tot je taken behoren:

• Zorgdragen voor een soepel verlopend wervings-, selectie – en plaatsingsproces van vrijwilligers
  • Produceren van activiteiten, waar mogelijk in samenwerking met partners (oa. welzijnorganisaties, sportverenigingen), binnen de beleidsmatige en budgettaire kaders van Prisma
  • Bijdragen aan ontwikkelen en uitvoeren van een aanbod van scholing en training voor vrijwilligers
  • Bevorderen van het inzetten van onze doelgroep als vrijwilliger
  • Monitoren van de tevredenheid van vrijwilligers en zorgen voor een goede afhandeling van klachten.
  • Het relatiebeheer met partners, gericht op behoud en versterking van de samenwerking

Functie eisen

• Je hebt HBO werk- en denkniveau en ervaring in het werken met vrijwilligers
  • Je hebt affiniteit en ervaring met onze doelgroep
  • Je hebt een klant- en resultaatgerichte werkhouding
  • Je bent sterk in plannen en organiseren, het signaleren en oplossen van knelpunten
  • Je communiceert makkelijk en zorgvuldig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent in staat collega’s en vrijwilligers te coachen waar het gaat om de onderlinge samenwerking
  • Je kunt goed omgaan met werkdruk
  • In voorkomende gevallen ben je flexibel in je beschikbaarheid (oa. avond en weekenden)
  • Ervaring met WordPress is een pré

Ons aanbod

Een dynamische functie binnen een klein en enthousiast team, met een relevante maatschappelijke opdracht. Prisma volgt de cao Gehandicaptenzorg; de functie is ingedeeld in groep 45.

Informatie:

Voor vragen over deze vacature kunt u terecht bij Peter Swinkels, directeur, tel. 06 – 4118 3749

Reageren:
Stichting Prisma
T.a.v. Peter Swinkels
info@stichtingprisma.nl

We zien je reactie graag uiterlijk woensdag 20 oktober tegemoet. De eerste gesprekken vinden plaats op maandag 25 oktober; een tweede gesprek op woensdag 27 oktober.

Laat een reactie achter