Prisma Got Talent – Kom naar de Finale Avond!

Prisma Got Talent Finale Avond zaterdag 22 april!

De zes talenten Cisca, Joran, Sam, Lionel, Diamond en Giovanni maken samen een prachtige
finale avond. Want zaterdag 22 april is het zover; dan staan deze zes talenten op het podium
van Volta.
Er wordt nu nog druk geoefend, met hoe hou je de microfoon vast, met de teksten, de danspasje en bedenken ze welke kleding ze aan gaan trekken. Zaterdag 22 april zijn ze er klaar voor!

Om jou alvast enthousiast te maken, hierbij een idee wat je kunt verwachten:
een dansact van Michael Jackson, vertolkt door Sam. Een prachtige lied van Kinderen Voor Kinderen, gezongen door Diamond. En Cisca zingt een hit van ‘Maan’ de winnares van van The Voice 2016.
Dit zijn nog maar 3 van de 6 acts! Samen met de vrijwilligers maken ze er een super avond van!

De Finale Avond, daar moet je gewoon bij zijn!

Kom kijken, kom naar deze spetterende finale avond. Iedereen is welkom, vrijwilligers van Prisma, jongeren, deelnemers van andere activiteiten, begeleiders, buurtbewoners, kortom echt iedereen.
De entree is gratis!
Na afloop van de optredens kan je nog lekker dansen, Dj Joell draait. En nakletsen met een drankje.

Waar: VOLTA
Adres: Houtmankade 334 Amsterdam West
Wanneer: zaterdag 22 april
Tijdstip: deur open: 19.30 uur Aanvang:20.00 uur