fotografie Sake Rijpkema

Over de functie

We zijn dit voorjaar gestart met het werven van supporters, Amsterdammers die onze missie een warm hart toedragen en ons willen steunen bij het realiseren van activiteiten voor mensen met een verstandelijke beperking. We vinden het van groot belang dat onze supporters betrokken blijven bij onze activiteiten en wat deze voor onze doelgroep betekenen. Als coördinator supporters van Prisma draag je zorg voor een kloppend hart supporters. Je onderhoudt goed contact met de supporters, je kent hun wensen en behoeften en je zorgt dat ze altijd goed op de hoogte zijn van de activiteiten van Prisma. Iets wat voor Prisma van groot belang is! Ook nodigen we supporters uit voor evenementen van Prisma, zodat ze zelf kunnen beleven hoe het voor onze deelnemers is om mee te doen met activiteiten.

Wat ga je doen?

• Proactief contact onderhouden met supporters
  • Supporters uitnodigen voor en ontvangen bij evenementen van Prisma
  • Je voorziet supporters van de benodigde informatie over Prisma en haar activiteiten
  • Je draagt zorg voor een goede supportersadministratie
  • Je onderhoudt contact met de directeur over de voortgang

Wie wij zoeken:

• Je hebt ervaring met relatiebeheer
  • Je neemt initiatief, onderhoudt actief contact (per mail en telefonisch)
  • Jij bent in je element als je supporters zo goed en vriendelijk mogelijk van alle benodigde informatie voorziet
  • Uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden
  • Jouw inzet regelen we in overleg

Wat hebben wij jou te bieden?

• Training gericht op de doelgroep om de doelgroep beter te leren kennen
  • In overleg reis-en onkostenvergoeding
  • Ruimte voor eigen ideeën
  • Je wordt onderdeel van een enthousiast team dat zich met veel enthousiasme inzet voor mensen met een verstandelijke beperking
  • Gezellige en dynamische werkplek op de Zwanenburgwal (i.o.m. elkaar ook vanuit huis)

Aan de slag bij Prisma!

Meld je aan met een korte motivatie en je cv bij onze vrijwilligerscoördinator Irene Willems via iwillems@stichtingprisma.nl Zij neemt contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je ook een introductiepakket waarin alle informatie staat over werken als vrijwilliger bij Prisma. Als vrijwilliger bij stichting Prisma moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overhandigen. Na ondertekening van de vrijwilligersovereenkomst, waarin wederzijdse afspraken staan, kun je aan de slag!