Enthousiaste studenten gezocht: word donateurwerver!

Donateurs werven voor Stichting Prisma: mooi werk voor een mooi doel!

Wij zoeken enthousiaste studenten die zich een paar uur per week willen inzetten als donateurwerver en het verschil willen maken voor onze deelnemers!

Stichting Prisma

Prisma is een vrijwilligers-gedreven organisatie die bijdraagt aan de ontwikkeling van de talenten van Amsterdammers met een verstandelijke beperking en de versterking van hun persoonlijke netwerk. Dit doet Prisma door passende (vrije) tijdsbesteding mogelijk te maken en samen te werken met partners om de participatie van mensen met een verstandelijke beperking te vergroten. Uitgangspunt is gelijkwaardigheid van alle Amsterdammers met en zonder beperking.

Om voor langere tijd de activiteiten voor jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking in Amsterdam mogelijk te blijven maken en verder uit te bouwen heeft Prisma extra financiering nodig. Hiervoor is vorig jaar een donateur-wervingscampagne gestart.

Voor de voortzetting van deze campagne zoeken wij donateurwervers. Dit is in het bijzonder leuk werk voor studenten, die naast hun studie echt van betekenis willen zijn en ook wat bij willen verdienen.

Wij zoeken jou!

• Affiniteit met goede doelen
  • Representatief & klantgericht
  • Enthousiast & empathisch
  • Communicatief sterk
  • Woonachtig regio Amsterdam
  • Je bent ongeveer 8 uur per week beschikbaar

Wat ga je doen?

Je gaat met mensen in gesprek in verschillende delen van Amsterdam, bijvoorbeeld bij winkelcentra, met de vraag of zij activiteiten en inclusiviteit van jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking als donateur willen steunen. Je werkt in kleine teams of desgewenst zelfstandig met flexibele werktijden. De werktijden zijn in overleg; 3 tot 5 uur per dag op weekdagen tussen 9.00 en 18.00 uur.

Wat bieden wij jou?

• Een vaste vergoeding van € 7,50 per uur plus een vergoeding van € 7,50 per geworven donateur.
  • Een fondsenwerving training
  • Begeleiding door een professionele fondsenwerver
  • Alle benodigde informatie over onze activiteiten en doelgroep, zodat je mensen goed te woord kunt staan

De fondsenwerving training is op woensdagmiddag 17 oktober; daarna volgt een kennismakingsperiode van ongeveer vier weken om te kijken of het werk van beide zijden goed bevalt. Als dat zo is, kun je tot het eind van het jaar een vast aantal uren per week werken.

Solliciteren of meer informatie?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Peter Swinkels, directeur van Prisma.

Wij zien je reactie met motivatie graag op korte termijn tegemoet op info@stichtingprisma.nl ovv. donateurswerving