Clubs & Cursussen voor Volwassenen

12 september 2018

Amsterdam Noord
Dansschool Eddy Spier

Stijldansen voor jong en oud! Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Cha cha cha en nog veel meer. Bovendien leer je hoe je je danspartner moet begeleiden op de dansvloer. Naast de les is er gelegenheid om anderen te ontmoeten en gezellig iets te drinken.

Amsterdam Oost

Wil je werken aan je conditie, afvallen of met gewichten trainen? Dan is fitness vast iets voor jou! Je sport samen in een groep onder begeleiding van een personal trainer van Life & Kicking. Deze trainer begeleid je bij verschillende oefeningen. We doen ook regelmatige leuke groepstrainingen in circuit vorm, waarbij je je armen, benen, buik en rug traint.

Amsterdam West
Amsta Woonlocatie Kleine Johannes

Met een kleine groep vrijwilligers wordt er om de week een leuke en gezellige activiteit gedaan. Schilderen of bloemschikken, of we lezen verhalen voor. Om de week komt er een dansdocente samen met de deelnemers lekker bewegen en dansen op muziek. Deze activiteit is afgestemd op de individuele behoefte van de deelnemer.

Deze activiteit is gericht op de bewoners van de Overtoom 363. Deelnemers van andere woonlocaties zijn ook welkom. Graag eerst in overleg met Prisma.

Stedelijk
Knijn Bowling

Wil je graag in een klein groepje bowlen? Dat kan elke 3e woensdagavond van de maand bij Knijn Bowling.
Je bowlt samen in een groepje van zes mensen. Om de beurt probeer je de kegels om te gooien. Heb je niet eerder gebowld? Dan is dit jouw kans om het op jouw tempo te proberen. De vrijwilligers begeleiden de groep met plezier.

We starten op woensdag 19 september van 19.30 uur tot 20.30 uur.
Op 17 oktober
op 21 november
op 19 december

Kosten € 30.- voor 4 keer bowlen.