Clubs & Cursussen voor Volwassenen

12 september 2018

Amsterdam Noord
Dansschool Eddy Spier

Stijldansen voor jong en oud! Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Cha cha cha en nog veel meer. Bovendien leer je hoe je je danspartner moet begeleiden op de dansvloer. Naast de les is er gelegenheid om anderen te ontmoeten en gezellig iets te drinken.

19 september 2018

Amsterdam West
Amsta Woonlocatie Kleine Johannes

Met een kleine groep vrijwilligers wordt er om de week een leuke en gezellige activiteit gedaan. Schilderen of bloemschikken, of we lezen verhalen voor. Om de week komt er een dansdocente samen met de deelnemers lekker bewegen en dansen op muziek. Deze activiteit is afgestemd op de individuele behoefte van de deelnemer.

Deze activiteit is gericht op de bewoners van de Overtoom 363.

16 januari 2019

Amsterdam Zuid
Knijn Bowling

Kom lekker bowlen op de woensdagavond bij Knijn. We bowlen een keer per maand. Dat doe je in een klein groepje, onder begeleiding van twee enthousiaste vrijwilligers! We bowlen op woensdag 16 januari, woensdag 20 februari, woensdag 20 maart, woensdag 17 april, woensdag 15 mei en woensdag 19 juni.
Verzamelen om 19.15 uur, dan heb je de tijd om bowling schoenen aan te trekken.
We bowlen van 19.30 tot 20.30 uur.