Clubs & Cursussen voor Volwassenen

03 september 2018

Amsterdam Noord
Gymzaal de Werf

Beweegprogramma voor volwassenen/senioren met en zonder een verstandelijke beperking. Elke week ga je aan de slag met leuke beweeg- en sportoefeningen. Fitness, bewegen op muziek, balsporten en nog veel meer!

14 september 2018

Stedelijk
AGO Zwembad

Kom een proefduik maken op vrijdag 14 september!
Ontdek hoe leuk duiken is! Je gaat duiken met een instructeur in het zwembad. Daar leer je veilig te duiken. Om te kunnen duiken moet je wel in het bezit zijn van zwemdiploma A.

Kosten voor de proefduik zijn € 15,00. per persoon.
Aanmelden via deze website.
We duiken 4 x per jaar. De andere data van het duiken zijn in september 2018 bekend en plaatsen we op onze website.

Maandag,
17 september 2018

Amsterdam West
Marnixbad

Hou je van water en sporten wil je zwemmen in een gezellige club? In het eerste uur geven wij aquarobics,  bewegen dat is goed voor lichaam en geest.

Dit uur is helaas vol

18 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
Huis van de Wijk Het Anker

Kom tot rust met yoga. Onder leiding van een professionele docent doe je yogaoefeningen op de mat of op een stoel. Yoga is goed voor soepele spieren, geeft je kracht en nieuwe energie. Ontspannen ga je weer naar huis!

18 september 2018

Diemen
AGO Zwembad

Het recreatief zwemmen in het AGO zwembad is een gezellige club waar jongeren, volwassenen en ouderen lekker kunnen zwemmen. Je kunt oefenen met zwemmen en hierbij  aanwijzingen krijgen.

Woensdag,
19 september 2018

Amsterdam Oost

Wil je werken aan je conditie, afvallen of met gewichten trainen? Dan is fitness vast iets voor jou! Je sport samen in een groep onder begeleiding van een personal trainer van Life & Kicking. Deze trainer begeleid je bij verschillende oefeningen. We doen ook regelmatige leuke groepstrainingen in circuit vorm, waarbij je je armen, benen, buik en rug traint.

Woensdag,
19 september 2018

Stedelijk
Knijn Bowling

Wil je graag in een klein groepje bowlen? Dat kan elke 3e woensdagavond van de maand bij Knijn Bowling.
Je bowlt samen in een groepje van zes mensen. Om de beurt probeer je de kegels om te gooien. Heb je niet eerder gebowld? Dan is dit jouw kans om het op jouw tempo te proberen. De vrijwilligers begeleiden de groep met plezier.

We starten op woensdag 19 september van 19.30 uur tot 20.30 uur.
Op 17 oktober
op 21 november
op 19 december

Kosten € 30.- voor 4 keer bowlen.