Clubs & Cursussen voor Kinderen

11 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
Alphons Laudy

Vind jij dansen ook zo leuk? Kom dan elke donderdagmiddag naar de dansles op de SO Alphons Laudy school*. Dit is een gezellige laagdrempelige dansles waarbij je kennis maakt met verschillende soorten dansstijlen zoals Streetdance, R&B en Hip Hop. Je leert pasjes en gaat ook aan de slag met het oefenen voor een optreden.

Locatie: Meer en Vaart 9, 1068 KV Amsterdam

*Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de SO Alphons Laudyschool.

Donderdag,
13 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
Alphons Laudy

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen?                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op de Alphons Laudy school SO*. Elke Dinsdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop. Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                       Meer en Vaart 9                                                                                                           1068 KV Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de Alphons Laudyschool SO.

Woensdag,
26 september 2018

Amsterdam Noord
SO De Heldering noord

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen?

Dit kan bij de naschoolse sport en spel les op de SO De Heldring*.

Elke woensdagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Plezier in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop. Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie: Bosrankstraat 1 1032 LH Amsterdam Noord

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor de leerlingen van de SO De Heldring.