Clubs & Cursussen voor Jongeren

10 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen?                                                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft ?                                                                    Dit kan bij de naschoolse Fit+les op de VSO Alphons Laudy school*. Elke maandagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke jij het leukste vind. Je leert ook over hoe je gezond blijft en fitter kunt worden. Plezier hebben in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                          Van Nijenrodeweg 648                                                                                                    1082 HZ Amsterdam Zuid

*Deze activiteit is aleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudyschool.

Inschrijven >
Maandag,
01 oktober 2018

Stedelijk
Ontmoetingscentrum Da Costa

Stap eens in de huid van een ander. Met opdrachten, improviseren, spelen en oefenen onstaan de leukste scènes. Het maakt niet uit of je wel of geen ervaring hebt. Vóór de zomerstop geven we met elkaar een voorstelling voor publiek!

Let op ! nieuwe locatie i.v.m verbouwing Fijnhout.

maandag 1 oktober – Da Costa

maandag 8 oktober – Da Costa

maandag 15 oktober – Da Costa

maandag 29 oktober – Da Costa

LET OP: op maandag 22 oktober is er GEEN toneelles omdat het herfstvakantie is!

Inschrijven >