Clubs & Cursussen voor Jongeren

10 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen?                                                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft ?                                                                    Dit kan bij de naschoolse Fit+les op de VSO Alphons Laudy school*. Elke maandagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke jij het leukste vind. Je leert ook over hoe je gezond blijft en fitter kunt worden. Plezier hebben in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop. Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

*Deze activiteit is aleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudyschool.

Inschrijven >
Maandag,
04 maart 2019

Stedelijk
Dapperschool

Doe mee met Prisma Zaalvoetbal! Vanaf maandag 4 maart starten we met deze sportieve activiteit. Lekker in een klein team sporten. We beginnen elke training met een warming up. Daarna doen we enkele oefeningen met de bal. En natuurlijk spelen we een potje zaalvoetbal! De trainingen worden gegeven door een professional en samen met een klein team van vrijwillgers. Kortom gezellig sporten. Lijkt het jou leuk om mee te doen!Schrijf je in. De eerste proefles kost €3.50.

Inschrijven >