Clubs & Cursussen voor Jongeren

11 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Vind jij dansen ook leuk ? Kom dan elke dinsdagmiddag naar de dansles op de VSO Alphons Laudy school*. Dit is een laagdrempelige dansles waarbij je kennis maakt met verschillende soorten muziek. Zoals Streetdance ,R&B en Hip Hop. Je leert pasjes en gaat ook aan de slag met het oefenen voor een optreden.

* Deze activiteit is alleen voor de leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

11 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Ben jij creatief of vind je het gewoon leuk om met je handen te werken? Kom dan elke dinsdagmiddag naar de kunstles.*  We werken met verschillende materialen zoals klei, verf, karton en papier maché. Samen maken we mooie kunstwerken die we natuurlijk ook tentoonstellen.

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

18 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
Huis van de Wijk Het Anker

Kom tot rust met yoga. Onder leiding van een professionele docent doe je yogaoefeningen op de mat of op een stoel. Yoga is goed voor soepele spieren, geeft je kracht en nieuwe energie. Ontspannen ga je weer naar huis!

18 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
VSO De Heldring

Altijd al eens willen ervaren hoe het is om judo te krijgen van een echte judoka? Dit kan elke dinsdagmiddag op de VSO De Heldring*. Je leert spelenderwijs verschillende judotechnieken en hoe je met elkaar kan judoën. Respect voor elkaar en eerlijk met elkaar omgaan is erg belangrijk bij het judo.

Locatie:                                                                                                                         Burgemeester Eliasstraat 20 1063 EW Amsterdam

*Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van VSO De Heldring.

01 oktober 2018

Stedelijk
Tugela85

Stap eens in de huid van een ander. Met opdrachten, improviseren, spelen en oefenen onstaan de leukste scènes. Het maakt niet uit of je wel of geen ervaring hebt. Vóór de zomerstop geven we met elkaar een voorstelling voor publiek!

Let op: Vanaf januari 2019 in Amsterdam Oost, op een nieuwe locatie en op dinsdag!