Afspraken Aanvullend Openbaar Vervoer (AOV)

Prisma heeft afspraken met de Gemeente Amsterdam en Transvision (de vervoerder) om jou als deelnemer gebruik te laten maken van Groepsvervoer – het Aanvullend Openbaar Vervoer (AOV) naar je club/cursus van Stichting Prisma.

WIE VERVOERT
Transvision is de vervoerder voor het groepsvervoer van Prisma Clubs & Cursussen.
Transvision streeft er naar om bij het groepsvervoer van elke activiteit met een vaste chauffeur te werken. Hierdoor is er een herkenbaar gezicht voor de deelnemer.

DE DEELNEMER
Jij, de deelnemer, staat klaar op de afgesproken tijd en plaats om opgehaald te worden.
Transvision belt jou als het vervoer later komt. Na 15 minuten wachten kan je ook zelf bellen naar Transvision. Telefoonnummer: 020 3032727 ( toets ‘2’ voor groepsvervoer). Hier vraag je waarom de bus laat is en hoe laat deze wordt verwacht.

AFMELDEN
Kan je een keer niet naar de activiteit komen dan omdat je ziek bent, op vakantie gaat of een andere reden, dan doe je het volgende:
Stap 1:Afmelden bij vervoer Transvision bel: 020 3032727 en toets ‘2’ voor groepsvervoer.

Je belt minimaal 1 dag van te voren naar Transvision om het vervoer af te zeggen.
Meld je je rit niet af bij Transvision dan zullen zij de rit toch in rekening brengen.

Stap 2:Je meldt je ook af bij Prisma, graag voor 12.00 uur op de dag van de Clubs & Cursus. Prisma geeft dit door aan de vrijwilliger. Prisma: 020 8866260.
Mail: info@stichtingprisma.nl

LET OP: deelnemers die op maandag zwemmen in het Marnixbad reizen met de vervoerder RMC. Dit telefoonnummer is: 020 22 65 071, hier meld je je af als je niet komt.

VERGETEN AF TE MELDEN?

Als het vervoer 1 keer voor niets is gekomen om je op te halen, dan word je van de lijst gehaald. Prisma wordt hiervan op de hoogte gebracht door Transvision en neemt hierover contact met jou op. Prisma moet jou dan opnieuw aanmelden. We verwachten dat je de vervoerder voortaan op de hoogte brengt als je niet meereist. Vergeet je je de 2e keer af te melden, dan word je vervolgens uitgesloten van groepsvervoer.

KLACHT
Heb je een klacht over het vervoer, omdat je te laat of niet bent opgehaald? Of is er een ander probleem, dan kan je deze klacht melden.
Stap 1: Mail je klacht naar Transvision: klachten@transvision.nl
Stap 2: Stuur ook een mail naar Prisma: info@stichtingprisma.nl , zodat ook wij op de hoogte zijn van de klacht. Beschrijf kort wat je klacht is.

Dank voor je medewerking, namens Prisma.