Prisma zoekt een

Voor 20 uur per week

Het betreft een tijdelijke functie t/m 31 december 2018

Stichting Prisma

Prisma is een vrijwilligers-gedreven organisatie die al 45 jaar passende vrijetijdsbesteding mogelijk maakt voor Amsterdammers met een verstandelijke beperking om hun persoonlijk netwerk te versterken en deelname aan de samenleving te bevorderen. Daartoe bouwen wij aan een ondernemende en resultaatgerichte organisatie, waarin intern en extern samenwerken centraal staat. De organisatie bestaat uit 15 medewerkers op kantoor en ca. 250 vrijwilligers die zorg dragen voor de uitvoering van activiteiten in de stad. De vrijwilligers zijn de spil van de organisatie, zonder vrijwilligers kunnen wij onze activiteiten niet uitvoeren.

Jouw baan

Als administratief ondersteuner vrijwilligerscoördinatie ondersteun je de vrijwilligerscoördinator bij diverse werkzaamheden op administratief gebied. Je vindt het daarnaast leuk om contacten te leggen en onderhouden met nieuwe en huidige vrijwilligers. Je ziet het als jouw prioriteit dat alles voor onze vrijwilligers goed geregeld is. Jij hebt zin om met jouw administratieve ervaring een belangrijke bijdrage te leveren aan de vrijwilligerscoördinatie bij Prisma!

Jouw taken zijn onder meer

• Zorg dragen voor een volledige vrijwilligersadministratie, zowel op papier als in de database i.s.m. de vrijwilligerscoördinator
  • Het aanvragen van de VOG voor nieuwe vrijwilligers
  • Opmaken van vrijwilligersovereenkomsten
  • Ondersteunen bij de werving, o.a. door het plaatsen van online vacatures en actief benaderen van oude of nieuwe potentiele vrijwilligers per telefoon of mail
  • Vrijwilligerscoördinator en andere collega’s ondersteunen bij het onderhouden van contacten met onze vrijwilligers, bijvoorbeeld door het bezoeken van activiteiten

Wie zoeken wij?

• Je hebt een opleiding afgerond op administratief gebied (minimaal MBO 4)
  • Je hebt er plezier in om zorg te dragen voor een goede administratie
  • Je bent secuur en hebt een zelfstandige en proactieve houding
  • Je hebt een klant- en servicegerichte houding
  • Je bent handig met diverse programma’s op de computer (o.a. Excel, Word, OneNote, Internet, werken in een database)
  • Je bent bereid om af en toe in het weekend of de avonduren te werken i.v.m. het bezoeken van activiteiten

Wat hebben wij jou te bieden?

Een dynamische functie binnen een klein en enthousiast team met een relevante maatschappelijke opdracht. Het betreft een tijdelijke functie t/m 31 december 2018. De aanstelling is voor 20 uur per week. Prisma volgt de cao Gehandicaptenzorg, de functie is ingedeeld in groep FWG 30.

Informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Irene Willems 06 1137 6140 of Peter Swinkels 06 4118 3749.

Reageren

Je kunt je motivatiebrief en cv sturen t.a.v. Irene Willems (vrijwilligerscoördinator) iwillems@stichtingprisma.nl Sollicitaties zonder motivatiebrief of cv nemen wij niet in behandeling.

Je kunt reageren t/m 19 maart. Uiterlijk 22 maart hoor je of je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek. De eerste gesprekken vinden plaats op maandagmiddag 26 maart, de tweede gesprekken op woensdagmiddag 28 maart.