Activiteitenbegeleider zaalvoetbal

“Hou jij van zaalvoetballen en vind jij het leuk om elke week met mensen met een licht verstandelijke beperking gezellig een balletje te trappen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vanaf februari is er iedere maandagavond voor mensen met een verstandelijke beperking zaalvoetbal in gymzaal de Dapper in Amsterdam-Oost. Ze sporten onder begeleiding van voetbaltrainer en een vrijwilliger. Deelnemers vinden het leuk om contact met anderen te hebben terwijl ze sporten omdat dit goed is voor hun sociale contacten. Het is vooral leuk en gezellig!

Wat ga je doen?

• Samen zaalvoetballen
  • Begeleiden van deelnemers in groepsverband en 1 op 1
  • Motiveren van deelnemers, ze helpen net een stapje verder te gaan
  • Gezellig een praatje maken met de deelnemers

Wij zoeken jou!

• Je bent sportief en houdt van (zaal)voetbal
  • Je neemt makkelijk initiatief en bent geduldig
  • Je weet mensen te motiveren en stimuleren
  • Je kijkt naar iemands mogelijkheden

Tijdsinvestering

Voorbespreken en alles klaarzetten 18.30 uur –  18.45 uur, bewegen: 18.45 -20.00 uur, afronden en naar huis: 20.15 – 20:30 uur. De activiteit is op maandagavond in gymzaal de Dapper, P. Nieuwlandstraat 3, Amsterdam-Oost.

Wat heeft Prisma jou te bieden?

Als vrijwilliger bij Prisma maak je deel uit van een enthousiast team van vrijwilligers, stagiairs en professionals. Je krijgt training in het herkennen van en omgaan met de doelgroep en coaching, individuele begeleiding en intervisie. Reiskosten worden in overleg vergoed.

Wat maakt dit werk de moeite waard?

Je ondersteunt en motiveert de deelnemers tijdens het zaalvoetballen. Je draagt bij aan een gezellige, sportieve avond.”

Ja dit wil ik!

Meld je aan met een korte motivatie en je cv bij onze vrijwilligerscoördinator Irene Willems via iwillems@stichtingprisma.nl Zij neemt contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je alle informatie over werken als vrijwilliger bij Prisma en bespreken we o.a. jouw voorkeuren en onze werkwijze.