Rumba? Salsa? Cha cha cha? Houd jij van dansen en wil je bijdragen aan een heerlijke dansavond voor onze deelnemers? Dan zoeken we jou!

De activiteit.

Elke woensdagavond volgt een groep deelnemers met een verstandelijke beperking les in stijldansen bij dansschool Eddy Spier in Amsterdam Noord. Onder begeleiding van een professionele dansleraar en vrijwilligers krijgen de deelnemers (en jij) les en komen verschillende danssoorten aan bod. Je werkt samen met andere enthousiaste vrijwilligers. Lekker dansen, maar ook zeker gezelligheid, staan voorop bij deze activiteit. Het seizoen start in september en loopt t/m april 2017. Aan het einde van het seizoen dansen jullie af en ontvangen de deelnemers een certificaat.

Wat ga je doen?

• Verwelkomen van deelnemers
  • Samen dansen, je danst met verschillende deelnemers
  • Deelnemers motiveren en enthousiasmeren
  • Gezellig een praatje maken, zorgen dat alle deelnemers zich gezien voelen
  • Na afloop helpen bij het regelen van het vervoer

Wie zoeken wij?

• Je houdt van/hebt affiniteit met stijldansen
  • Je bent vrolijk en geduldig
  • Je stapt makkelijk op mensen af
  • Je vindt het leuk om mensen te motiveren
  • Je spreekt ruim voldoende Nederlands

Een extra man zou leuk zijn bij deze activiteit, maar iedereen is van harte welkom!

Tijdsinvestering

Elke woensdagavond van 19.15 uur tot 20.30 uur.

Wat heeft stichting Prisma jou te bieden?

Als vrijwilliger bij Prisma maak je deel uit van een enthousiast team van vrijwilligers, professionals en stagiairs. Wij bieden jou training, intervisie en individuele begeleiding. In overleg worden reiskosten vergoed. Bij vragen kun je altijd terugvallen op de activiteitencoördinator.

Wat maakt dit werk de moeite waard?

Je begeleidt een enthousiaste groep deelnemers die heel blij is met jouw ondersteuning. Je leert nieuwe mensen kennen en kunt je dansvaardigheid verbeteren. Ook krijg je mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen wat betreft werken met onze doelgroep. Reiskosten en eventuele andere onkosten worden in overleg vergoed.

Ja dit wil ik!

Meld je aan met een korte motivatie en je cv bij onze vrijwilligerscoördinator Irene Willems via iwillems@stichtingprisma.nl Zij neemt contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je alle informatie over werken als vrijwilliger bij Prisma en bespreken we o.a. jouw voorkeuren en onze werkwijze.