Zwemmen Marnixbad 1e uur

maandag
27 maart 2023

Marnixbad

Helaas zit dit uur zwemmen helemaal vol en ook de wachtlijst is vol. Mocht hier verandering in komen dan wordt dat hier vermeld. Hou je…

Hou je van water en sporten? Kom lekker meedoen op maandagavond met deze zwemgroep. Op dit uur van 19.00-20.00 uur doen we aquarobics. En er zijn ook allerlei spelmaterialen in het bad. Lekker bewegen op je eigen niveau. Je zwemt onder begeleiding van een zweminstructeur en 2 tot 3 vrijwilligers die in het bad aanwezig zijn. Daarnaast zijn er vrijwilligers bij ontvangst en voor de begeleiding van het ophalen door de chauffeurs.

Je betaalt €310,- voor het hele seizoen. Dat zijn 34 lessen. Deze vinden plaats tussen 18 september en 1 juli. Elke week op maandagavond. Behalve in de schoolvakanties en feestdagen. Als je elke week komt is het €9,11 per les. Het is niet mogelijk om per les te betalen. Als je later instroomt betaal je de resterende lessen tot het einde van het seizoen.

Heb je een stadspas met groene stip? Dan krijg je €100,- korting op het zwemmen. Vul je stadspasnummer in op het aanmeldformulier. Dat hebben we nodig om de korting te activeren.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.