Winter Efteling

Stedelijk

Winter Efteling

Winter Efteling 2018

Over de ijsbaan zwieren of wegsmelten bij je favoriete sprookje. Op veler verzoek terug bij de Uitstapjes: de Winter Efteling!

Duizenden twinkelende lichtjes in de Winter Efteling. Dé plek waar de koudste dagen van het jaar het warmst aanvoelen. Deze Tweede Kerstdag ga je samen met enthousiaste vrijwilligers naar de Efteling. Je loopt het park door en geniet van een lekkere lunch. Aan het eind van de middag gaan we weer naar huis. Met fijne herinneringen om op terug te kijken!
Waar: Efteling
Wanneer: woensdag 26 december
Tijdstip: 9.30 uur
Aanmelden voor: donderdag 22 november

Aantal deelnemers: minimaal 25 tot maximaal 30
Begeleiding: 1 op 5 deelnemers
Kosten:€75,00                                                                                                                  voor deelnemers aan Prisma clubs & cursussen zijn de kosten € 55,00
Stadspas: niet van toepassing

Alleen bij voldoende deelname kan het uitstapje plaatsvinden.
Inbegrepen: vervoer, entree Winter Efteling, pizzalunch en een drankje

Mensen in een rolstoel, met een rollator of wandelstok kunnen mee.
Hierover graag contact opnemen met Prisma

Aanmelden: www.stichtingprisma.nl
Meer info via: info@stichtingprisma.nl

Telefoonnummer: 020 886 62 60

Voor alle activiteiten en uitstapjes zijn de Algemene Voorwaarden van Stichting Prisma van toepassing. Deze vind je op onze website.

Drukfouten voorbehouden

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas