Stamtafel Noord

Eind
31 december 2019
€ 2,00

Gezellig samen eten en tips over leuke activiteiten in Noord krijgen. Elke maand spreken we af in een Huis van de Wijk om samen te eten en ideeën uit te wisselen over activiteiten bij jou in de buurt. Je bent van harte welkom in Huis van de Wijk Waterlandplein op zondag 28 april, zondag 19 mei en zondag 23 juni.
Adres: Waterlandplein 302

Tijd: spelletjes vanaf 15.00 uur – eten vanaf 17.00 uur
Kosten: €2,00

Vrijdag 26 juli, vrijdag 30 augustus en vrijdag 27 september ben je van harte welkom bij De Buren Kadoelerbreek.

Adres: Banne Buikslootlaan147                                                                                 Tijd: 17.00-19.30 uur

Graag van te voren aanmelden in verband met het beperkte aantal plaatsen aan tafel. Bel voor meer informatie: Stichting Prisma 020-8866260 of stuur een e-mail naar info@stichtingprisma.nl.

Vind je het spannend om alleen te gaan naar de Stamtafel? Bel ons.
We denken graag mee over een oplossing.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze