Spoorwegmuseum

22 maart 2019

Stedelijk

Spoorwegmuseum

Het Spoorwegmuseum in Utrecht: prachtige treinen met een verhaal.
Je reist samen in een groep met de gewone trein vanaf Amsterdam naar Utrecht. Vlak naast het Spoorwegmuseum stap je uit. En stap je in een wereld van verhalen en avonturen. Een gids leidt ons rond. En vertelt je over de geschiedenis van de treinen. Je krijg een kijkje achter de schermen. Zo zie je de allereerste stoomlocomotief van Nederland, de Arend. En kan je zelf ervaren wat het is om een trein te besturen in simulatie! Kortom een heerlijk uitstapje waarin je veel doet, ziet en hoort.

WAAR: Spoorwegmuseum Utrecht
WANNEER: vrijdag 22 MAART
TIJDSTIP: 10.30 uur tot 17.00 uur
AANMELDEN VOOR: dinsdag 26 februari
AANTAL DEELNEMERS: Minimaal 6 deelnemers – maximaal 12 deelnemers
BEGELEIDING: 1 op 6 deelnemers
INBEGREPEN: retour met trein, entree Spoorweg Museum, rondleiding met een gids en een drankje.

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas