Pretpark Walibi

14 juni 2019

Stedelijk

Pretpark Walibi

Wil jij ook een dagje mee naar het spannendste pretpark.
Na het succes van afgelopen jaar, gaan we ook dit jaar naar Walibi. Het pretpark heeft spannende achtbanen. Zoals ‘Goliath’, dat is de hoogste en snelste achtbaan van Nederland. Vind je dit te spannend, er zijn ook gezellige attracties. Er is een zweefmolen en een mini-achtbaan waarbij je niet op zijn kop gaat. Of bezoek het kasteel van Merlijn, waarbij de tovenaar zijn goochelkunsten laat zien. Ga mee met dit gezellige uitstapje!

WAAR: Walibi, Biddinghuizen
WANNEER: vrijdag 14 juni
TIJDSTIP: 9.00 uur tot 18.00 uur
AANMELDEN VOOR: dinsdag 21 mei
AANTAL DEELNEMERS: minimaal 19 – maximaal 35 deelnemers
BEGELEIDING: 1 op 6 deelnemers
INBEGREPEN: retour met touringcar, entree Pretpark Walibi, drankje en lunch
Activiteit is niet geschikt voor: rolstoelgebruiker, rollatorgebruikers, mensen die slecht ter been zijn.

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas