Pretpark Walibi

Eind
14 juni 2019
€ 70,00

Pretpark Walibi Wil jij ook een dagje mee naar het spannendste pretpark. Na het succes van afgelopen jaar, gaan we ook dit jaar naar Walibi….

Pretpark Walibi

Wil jij ook een dagje mee naar het spannendste pretpark.
Na het succes van afgelopen jaar, gaan we ook dit jaar naar Walibi. Het pretpark heeft spannende achtbanen. Zoals ‘Goliath’, dat is de hoogste en snelste achtbaan van Nederland. Vind je dit te spannend, er zijn ook gezellige attracties. Er is een zweefmolen en een mini-achtbaan waarbij je niet op zijn kop gaat. Of bezoek het kasteel van Merlijn, waarbij de tovenaar zijn goochelkunsten laat zien. Ga mee met dit gezellige uitstapje!

WAAR: Walibi, Biddinghuizen
WANNEER: vrijdag 14 juni
TIJDSTIP: 9.00 uur tot 18.00 uur
AANMELDEN VOOR: dinsdag 21 mei
AANTAL DEELNEMERS: minimaal 19 – maximaal 35 deelnemers
BEGELEIDING: 1 op 6 deelnemers
INBEGREPEN: retour met touringcar, entree Pretpark Walibi, drankje en lunch
Activiteit is niet geschikt voor: rolstoelgebruiker, rollatorgebruikers, mensen die slecht ter been zijn.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze