Picknick in het Vondelpark

23 juni 2019

Stedelijk

Picknick in het Vondelpark

In het Vondelpark picknicken en naar een voorstelling!
Het bekendste park van Amsterdam, het Vondelpark. Het is er altijd gezellig en er is ook altijd iets te doen. We gaan samen picknicken met lekkere hapjes, broodjes en een feestelijk drankje. Daarna bezoeken we een voorstelling in het Openluchttheater in het park. Welk optreden je gaat zien? Dát is nog een verrassing. Gezellig

WAAR: Amsterdam
TIJDSTIP: 12.30 uur tot 16.00 uur
AANMELDEN VOOR: dinsdag 21 mei
AANTAL DEELNEMERS: minimaal 4 – maximaal 8 deelnemers
BEGELEIDING: 1 op 4 deelnemers
INBEGREPEN: entree Vondelparktheater en lunch
Uitstapje is geschikt voor:
rollatorgebruikers
mensen die slecht ter been zijn

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas