Multisport Zuidoost

woensdag
14 december 2022

€ 180,00

We gaan samen sporten en bewegen! In de zomer gaan we eerst buiten sporten en als de scholen weer zijn begonnen gaan we de gymzaal in. In de zomer mag je gratis meedoen om te kijken of je het leuk vindt.

We doen steeds andere sporten. Daarom heet het Multisport.

We gaan bijvoorbeeld voetballen, kickboksen, basketballen en fitnessen.

Dat doe je onder leiding van een professional en in kleine groepjes.

Dit is een activiteit speciaal bedoeld voor jongeren. Wil je eerst een proefles? Dat kan. Stuur een mail naar info@stichtingprisma.nl.

De sportlessen zijn tot en met september buiten en zijn gratis.
Vanaf oktober gaan we de gymzaal in en betaal je €180,- voor het hele seizoen. Dat zijn 30 lessen. Deze vinden plaats tussen 5 oktober en 14 mei. Elke week op woensdag. Behalve in de schoolvakanties en feestdagen. Als je elke week komt is het € 6,- per les. Het is niet mogelijk om per les te betalen. Als je later instroomt betaal je de resterende lessen tot het einde van het seizoen.

Heb je een stadspas met groene stip? dan krijg je 50 procent korting op de cursus Multisport en betaal je dus €90,-.
Vul je stadspasnummer in op het aanvraagformulier. dat hebben we nodig om de korting te activeren.

We hebben nog plaats voor 6 deelnemers dus je kunt je nog inschrijven! Wil je eerst een keertje proberen? dat kan. Stuur dan een mail naar: info@stichtingprisma.nl

Belangrijk:
Voor al onze deelnemers, vrijwilligers en docenten geldt: We volgende de huidige maatregelen en richtlijnen van het RIVM-Rijksoverheid.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.