Lichtjesfestival

Stedelijk

Lichtjesfestival

Varen tijdens de Amsterdamse Lichtjesfestival

Aan boord van de Ilje maak je een bijzondere rondvaart door de verlichte Amsterdamse grachten.

Tijdens het Amsterdam Light Festival kun je vanaf de boot genieten van bijzondere lichtkunstwerken. Onder het genot van warme chocolademelk met slagroom varen we door de grachten. Vaar je met ons mee?
Waar: Amsterdam
Wanneer: 17 december
Tijdstip: ’s middags, exacte tijd en datum volgt
Aanmelden voor: vrijdag 17 november

Aantal deelnemers: minimaal 14 tot maximaal 18
Begeleiding: 1 op 6 deelnemers
Kosten: € 21,50 per persoon
Stadspas: € 10,75 per persoon
Inbegrepen: rondvaart, chocolademelk met slagroom

Dit uitstapje is geschikt voor mensen in een rolstoel, met een rollator of wandelstok.
Hierover graag contact opnemen met Prisma

Aanmelden: www.stichtingprisma.nl
Meer info via: info@stichtingprisma.nl

Telefoonnummer: 020 886 62 60

Voor alle activiteiten en uitstapjes zijn de Algemene Voorwaarden van Stichting Prisma van toepassing. Deze vind je op onze website.

Drukfouten voorbehouden

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas