Glow Minigolf

Stedelijk

Glow Minigolf

Glow Golf

Minigolf is nog nooit zó leuk geweest! Gezellig en comfortabel een balletje slaan doe je bij GlowGolf binnen. Je speelt in een kleine groep in een hal. Daar is het best donker. Maar allerlei neonlichtjes zorgen voor een gezellige sfeer. Ook als je nog nooit minigolf hebt gespeeld, kan je meteen meedoen. Ontdek hoe leuk GlowGolf is.

WANNEER: zaterdag 26 januari
TIJDSTIP: 13.30 uur tot 16.00 uur
AANMELDEN VOOR: vrijdag 11 januari
AANTAL DEELNEMERS: Minimaal 5 deelnemers – maximaal 10 deelnemers
BEGELEIDING: 1 op 5 deelnemers
INBEGREPEN: entree en een drankje
Dit uitstapjes is niet geschikt voor rolstoelgebruikers.

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas