Dansvoorstelling door Cardiac output

Stedelijk

Dansvoorstelling door Cardiac output

Dansvoorstelling door Cardiac Output

Kom kijken naar de dansvoorstelling Déjà Vu en verder…
Dit dansgezelschap bestaat uit dansers met en zonder verstandelijke beperking. Samen maken ze de voorstelling Déjà Vu en verder…
Ken je dat: het gevoel dat je het al eerder te hebt gezien? Of toch niet…? Daar gaat het over. Twee jaar Cardiac Output wordt dan ook gevierd met Déjà Vu en verder… Deze voorstelling vertoont hoogtepunten uit eerdere voorstellingen, maar dan in een nieuw jasje. Kom kijken en laat je verrassen!

WAAR: Schouwburg Amstelveen
WANNEER: maandag 8 april
TIJDSTIP: 19.00 uur tot 22.00 uur
AANMELDEN VOOR: dinsdag 19 maart
AANTAL DEELNEMERS: minimaal 5 deelnemers – maximum 10 deelnemers
INBEGREPEN: voorstelling + 1 drankje
Uitstapje is geschikt voor: rolstoelgebruikers

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas