Buren!groep

Woensdag,

Eind
31 december 2019

Er is in elke wijk in Amsterdam wel een Prisma Buren!groep te vinden.Een Buren!groep is een groep bewoners uit een wijk die samen leuke activiteiten organiseert of naar…

Er is in elke wijk in Amsterdam wel een Prisma Buren!groep te vinden.
Een Buren!groep is een groep bewoners uit een wijk die samen leuke activiteiten organiseert of naar leuke activiteiten in de buurt op zoek gaat. Zo kan je met jouw Buren!groep bijvoorbeeld een keer per week in een buurthuis gaan eten, of bij iemand thuis filmavonden houden. Wat de Buren!groep doet, en op welke dag, dat wordt door de deelnemers zelf bepaald en betaald. De eigen inbreng staat centraal. Belangrijk bij de Buren!groep is saamhorigheid en verbinding.
Een vaste vrijwilliger coacht de Buren!groep. Dat doet hij of zij met professionele ondersteuning van de participatiecoach van Prisma.

In Amsterdam zijn er Buren!groepen in de buurten:
* Bos en Lommer
* Centrum
* Geuzenveld
* Ijburg
* Molenwijk
* Oost
* Osdorp
* Stadionbuurt
* Tuindorp Buiksloot
* West

Ben je benieuwd naar de Buren!groep in jouw buurt en wil jij je aansluiten?
Neem contact op met Prisma 020 8866260 of stuur een mail: info@stichtingprisma.nl

* Woensdag is niet de vaste dag, het is een voorbeeld, de Buren!groep ontmoet elkaar op verschillende dagen.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze