Bowlen bij Knijn Bowling

Stedelijk
Knijn Bowling

Bowlen bij Knijn Bowling

Gezellig bowlen bij de bekendste bowlingbaan in Amsterdam! Bij Knijn!

Mik op de kegels en gooi ze om! Bowlen is gezellig en sportief. Je bowlt met zes anderen samen op een baan. Om de beurt mag je gooien.
Nog nooit gebowld? Dan is dit jouw kans om het een keer te proberen. Meld je aan, dan maken we er samen een leuke middag van!

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas