Bowlen bij Knijn 2de uur

zaterdag
24 september 2022

Knijn Bowling

Kom gezellig bowlen! Je wordt ingedeeld binnen een leuke groep. Elke week bowl je binnen dit groepje op jouw niveau. Gooi jij de meeste kegels om?

Je betaalt €235,- voor het hele seizoen. Dat zijn 35 lessen. Deze vinden plaats tussen 17 september en 1 juli. Elke week op zaterdagmiddag. Behalve in de schoolvakanties en feestdagen. Als je elke week komt is het €6,70 per les. Het is niet mogelijk om per les te betalen. Als je later instroomt betaal je de resterende lessen tot het einde van het seizoen.
Heb je een stadspas met groene stip? Dan krijg je €100,- korting op het bowlen. Vul je stadspasnummer in op het aanmeldformulier. Dat hebben we nodig om de korting te activeren.

We hebben nog plek voor 2 deelnemers, schrijf je in! Wil je eerst een keer meedoen, dat kan. Stuur een mail aan: info@stichtingprisma.nl

Belangrijk:
Voor al onze deelnemers en vrijwilligers geldt: We volgende de huidige maatregelen en richtlijnen van het RIVM-Rijksoverheid.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.