Bezoek aan de Johan Cruijf Arena

Eind
13 april 2019
€ 21,50

Bezoek aan Johan Cruijff Arena Klopt je hart ook sneller voor Ajax? Kom mee en neem een kijkje achter de schermen bij de Johan Cruijff…

Bezoek aan Johan Cruijff Arena

Klopt je hart ook sneller voor Ajax? Kom mee en neem een kijkje achter de schermen bij de Johan Cruijff Arena.
Hier mogen normaal gesproken alleen spelers en scheidsrechters komen. Maar voor Prisma maakt Ajax een uitzondering! Geef je dus snel op voor dit uitje. De tour duurt ruim een uur. De gids vertelt je vanalles over het stadion en over Ajax. Je ziet de ‘dug-out’, het voetbalveld en andere delen. En wie weet bezoek je ook de officiële kleedkamer van Ajax. Alleen als deze niet in gebruik is natuurlijk. Al met al, een bijzonder uitstapje dat je niet mag missen!

WANNEER: zaterdag 13 april
TIJDSTIP: 11.00 uur
AANMELDEN VOOR: dinsdag 13 maart
AANTAL DEELNEMERS: minimaal 12 – maximaal 24 deelnemers
BEGELEIDING 1 op 6 deelnemers
INBEGREPEN: entree, rondleiding door een gids
Uitstapje is niet geschikt voor: rolstoelgebruikers, rollatorgebruikers
en mensen die slecht ter been zijn.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze