Bezoek aan de Johan Cruijf Arena

Stedelijk

Bezoek aan de Johan Cruijf Arena

Bezoek aan Johan Cruijff Arena

Klopt je hart ook sneller voor Ajax? Kom mee en neem een kijkje achter de schermen bij de Johan Cruijff Arena.
Hier mogen normaal gesproken alleen spelers en scheidsrechters komen. Maar voor Prisma maakt Ajax een uitzondering! Geef je dus snel op voor dit uitje. De tour duurt ruim een uur. De gids vertelt je vanalles over het stadion en over Ajax. Je ziet de ‘dug-out’, het voetbalveld en andere delen. En wie weet bezoek je ook de officiële kleedkamer van Ajax. Alleen als deze niet in gebruik is natuurlijk. Al met al, een bijzonder uitstapje dat je niet mag missen!

WANNEER: zaterdag 13 april
TIJDSTIP: 11.00 uur
AANMELDEN VOOR: dinsdag 13 maart
AANTAL DEELNEMERS: minimaal 12 – maximaal 24 deelnemers
BEGELEIDING 1 op 6 deelnemers
INBEGREPEN: entree, rondleiding door een gids
Uitstapje is niet geschikt voor: rolstoelgebruikers, rollatorgebruikers
en mensen die slecht ter been zijn.

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Wat leuk dat je je wilt opgeven voor één van onze uitstapjes! Om je op te kunnen geven moet je onderstaand aanmeldingsformulier naar waarheid invullen. Aan de hand van het aanmeldingsformulier kijken wij of het uitstapje daadwerkelijk bij je past. Indien wij aanvullende vragen hebben over je aanmelding of denken dat dit uitstapje niet bij je past, nemen wij contact met je op.

Daarna ontvang je een definitieve bevestiging van ons van je geboekte uitstapje.

Persoonlijke Gegevens

Medische informatie

Dit formulier is zonder voorbehoud volledig en naar waarheid ingevuld. Bij het verstrekken van onjuiste informatie is Prisma niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen. Ondergetekenden gaan akkoord met de algemene voorwaarden zoals die vermeld staan in ons boekje uitstapjes en vakanties en op de website van Stichting Prisma

Stadspas