Alphonslaudy VSO Kunst

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Alphonslaudy VSO Kunst

Ben jij creatief of vind je het gewoon leuk om met je handen te werken? Kom dan elke dinsdagmiddag naar de kunstles.*                                                                                       We werken met verschillende materialen zoals klei, verf, karton en papier machĂ©.             Samen maken we mooie kunstwerken die we natuurlijk ook tentoonstellen.

Locatie:                                                                                                                         Van Nijenrodeweg 648                                                                                                      1082 HZ Amsterdam Zuid

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Persoonlijke gegevens

man
vrouw

Geen email adres

Stadspas

Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl

Algemene voorwaarden

Ik verklaar mij akkoord met de Algemene Voorwaarden voor inschrijving en betaling.
U kunt betalen door het invullen van een machtiging voor automatische incasso (zie hieronder)

Betalingswijze

ik betaal per factuur
ik betaal per automatische incasso