Alphonslaudy VSO Fit +

Eind
30 juni 2019

Alphons Laudy VSO ZUID

Deze activiteit is aleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudyschool. Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen? Ook iets leren over hoe je…

Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen? Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft ? Dit kan bij de naschoolse Fit+les op de VSO Alphons Laudy school. Elke maandagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke jij het leukste vind. Je leert ook over hoe je gezond blijft en fitter kunt worden. Plezier hebben in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop. Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.
locatie : van Nijenrodeweg 648 1082 HZ Amsterdam

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze