Alphonslaudy VSO Fit +

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Alphonslaudy VSO Fit +

Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen?                                                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft ?                                                                    Dit kan bij de naschoolse Fit+les op de VSO Alphons Laudy school*. Elke maandagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke jij het leukste vind. Je leert ook over hoe je gezond blijft en fitter kunt worden. Plezier hebben in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                          Van Nijenrodeweg 648                                                                                                    1082 HZ Amsterdam Zuid

*Deze activiteit is aleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudyschool.

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Persoonlijke gegevens

man
vrouw

Geen email adres

Stadspas

Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl

Algemene voorwaarden

Ik verklaar mij akkoord met de Algemene Voorwaarden voor inschrijving en betaling.
U kunt betalen door het invullen van een machtiging voor automatische incasso (zie hieronder)

Betalingswijze

ik betaal per factuur
ik betaal per automatische incasso