Alphonslaudy SO Sport

Amsterdam Nieuw-West
Alphons Laudy

Alphonslaudy SO Sport

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen?                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op de Alphons Laudy school SO*. Elke Dinsdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop. Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                       Meer en Vaart 9                                                                                                           1068 KV Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de Alphons Laudyschool SO.

Inschrijven

Wilt u zich inschrijven voor deze activiteit, dan vragen wij u onderstaande velden zo volledig mogelijk in te vullen en daarna het formulier aan ons te verzenden. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om uw inschrijving te bevestigen.

Persoonlijke gegevens

man
vrouw

Geen email adres

Stadspas

Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl

Algemene voorwaarden

Ik verklaar mij akkoord met de Algemene Voorwaarden voor inschrijving en betaling.
U kunt betalen door het invullen van een machtiging voor automatische incasso (zie hieronder)

Betalingswijze

ik betaal per factuur
ik betaal per automatische incasso