Vrijwilligers maken het verschil!

Als vrijwilliger bij Prisma ben je van onschatbare waarde voor onze deelnemers! Met jouw inzet kunnen zij onder begeleiding leuke activiteiten ondernemen. Iets wat voor hen niet vanzelfsprekend is. Ook lever je een bijdrage aan de bestrijding van eenzaamheid onder de doelgroep. Je draagt bij aan de ontwikkeling van deelnemers en coacht deelnemers om zo zelfstandig mogelijk te zijn.
Maar werken als vrijwilliger bij Prisma is ook voor jezelf waardevol, omdat je volop mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen. Je kunt ervaring op doen met het omgaan met mensen met een (licht) verstandelijke beperking of nieuwe vaardigheden aanleren op het gebied van werken met groepen, organiseren en begeleiden van activiteiten, coachen en 1 op 1 begeleiding.
Wij bieden jou training, intervisie en individuele begeleiding.

Vrijwilliger worden?

Ben jij op zoek naar leuk vrijwilligerswerk en wil je echt iets betekenen voor mensen met een (licht) verstandelijke beperking? We verwelkomen je graag als vrijwilliger!
Staat jouw vacature er niet bij, maar wil je je toch graag inzetten voor Prisma?
Vul dan onderstaand contactformulier in. Een van de twee vrijwilligerscoördinatoren neemt dan contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Interesseformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Hoe vaak wil je je inzetten?
Waar?
Ik wil graag actief zijn
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Rachel/Buurmaatje
"We waren bij een muziekactiviteit met een grote groep en uit het niets
begon hij te rappen, zonder gêne! Ik kreeg gewoon kippevel"

Vacatures