Voorstelling De Hoed van de Koning een succes!

De jongeren van Show Yourself spelen ‘De Hoed van de Koning’
Afgelopen weekend, vrijdag 9 en zaterdag 10 december speelden de jongeren de voorstelling
‘De Hoed van de Koning’ voor publiek in No Limit. De reis van negeren naar accepteren.
Een montagevoorstelling van muziek, dans en theater. Twee avonden voor een enthousiast publiek. Het eindresultaat was een prachtige voorstelling met een thema dat dichtbij de jongeren staat en dat voor het publiek herkenbaar was.

In april 2016 startte Stichting Prisma het project Show Yourself. Met het vinden van de jongeren, hun talenten ontdekken, het zoeken naar een thema voor de voorstelling. En uiteindelijk het repeteren van de voorstelling. Elke maandagavond, vanaf april, werd er hard gerepeteerd in No Limit. Dat deden de jongeren onder leiding van docenten Carmen Lamptey, Guillano Herdigein en Emilie Calf.

Hierbij de voorstelling in beeld gebracht

Enkele reacties van de bezoekers:
‘Wat een mooie teksten van het liedje ‘Lelijke eend’, vooral mijn vleugels zijn te klein,
dat heb ik soms ook’
‘Deze voorstelling moet ook op scholen gespeeld gaan worden, wat een mooie thematiek!’
‘Heerlijk energie van deze jongeren, ik zie een topteam’.

Prisma is enorm trots op iedereen, op de spelers, op de makers en  op de mensen achter de schermen die dit allemaal hebben gerealiseerd!

Naast deze voorstelling maakten de jongeren een song en een clip ‘ Allemaal Gelijk’.
Deze clip is te zien op YouTube >>

Wijzig keuze

Ook kun je kijken naar Behind the Scenes, een blik achter de schermen bij het maken van de voorstelling ‘De Hoed van de Koning’.

Wijzig keuze

Voor vragen over het project Show Yourself, neem contact op met Stichting Prisma: 020-8866260
Of stuur een mail: info@stichtingprisma.nl

Fotograaf : Jeffrey Flu