Clubs & Cursussen in Amsterdam Zuidoost

01 april 2016

—–

Lijkt het je leuk om mee te doen aan een activiteit in de buurt? Maar je weet niet hoe of waar? Of ga je liever niet alleen? Meld je dan aan bij Buurtmaatjes Zuidoost.

Een buurtmaatje helpt jou zoeken naar een activiteit in de buurt die bij je past. Jullie gaan er samen naar toe om het te proberen. Stap voor stap, net zolang tot je er zelfstandig naartoe kan gaan.

Bel ons voor meer informatie: 020- 8866260.

01 april 2016

—–

Samen met andere bewoners uit Zuidoost ga je 1x per maand een activiteit uitproberen in Amsterdam Zuidoost. De activiteiten variƫren van samen eten in een buurtrestaurant, sporten, bingo, tot buitenactiviteiten. De groep bepaald samen wat ze gaan uitproberen in Zuidoost. De activiteit is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont en ambulante begeleiding krijgt.
Leeftijd vanaf 16 jaar. Deelname is gratis. De groep wordt begeleid door Sasha Persulessy van Prisma.

Tijd: wisselende tijden
Locatie: wisselende locaties

Maandag,
04 april 2016

NoLIMIT

Kom naar rap, dans en theaterlessen. Voor jongeren tussen de 16 en 30 jaar elke maandag in jongerenproductiehuis No Limit. Start 4 april, deelname gratis. Voor jongeren die begeleid en of zelfstandig wonen. De workshops worden begeleid door de beste theater, dans en rapdocenten. Samen werk je toe naar een gezamenlijke eindpresentatie in december.
Show Yourself! is een vervolg van de productie Bijlmerbuurtberichten, een productie van Prisma waar vorig jaar 24 jongeren aan mee deden. Ook dit jaar wordt het een super leuke activiteit die je zeker niet moet missen!

Zet bij je aanmelding erbij of je je wilt meedoen aan theater, dans of rapworkshops?

Kom je er niet uit, neem dan contact met op ons: 020-8866260. Vragen naar Sasha Persulessy.

Locatie NoLimit: adres Geldershoofd 80

15 april 2016

De Participatiecoach

Meedoen aan een activiteit in de eigen wijk? Gebruik maken van een voorziening dicht in de buurt? Maar je weet niet goed hoe? Dan is de participatiecoach van Prisma het eerste aanspreekpunt en de verbindende schakel.

De participatiecoach helpt ook bij het vinden van een passende Prisma-activiteit.

Wil je meer informatie, neem contact op met Stichting Prisma en vraag naar Sasha Persulessy: 020-8866260. Of stuur een mail naar: info@stichtingprisma.nl.

01 januari 2017

—–

Gezellig samen eten en tips over leuke activiteiten in Zuid Oost krijgen? Elke maand spreken we af in een Huis van de Wijk om samen te eten en ideeen uit te wisselen over activiteiten in jouw buurt. Vind je het spannend om alleen te gaan naar de Stamtafel? Bel ons. We denken graag mee over een oplossing.

Graag van te voren aanmelden, omdat we een beperkt aantal plaatsen aan tafel hebben.
Bel voor meer informatie: Stichting Prisma 020-8866260

Let op: het zijn het wisselende locatie’s en tijden.

Zaterdag,
07 januari 2017

Amstelborgh/Borchland BV

Altijd al een spare of een strike willen gooien? Bowlen is een echte gezelligheidssport. Je speelt in een groepje per baan op je eigen niveau. Je scores worden elke week bijgehouden.

De kosten zijn per 15 lessen € 100,- (seizoen 30 lessen).

Zaterdag,
14 januari 2017

Prins Willem Alexandermanege

Stapvoets, draf of in galop! Leer paardrijden op je eigen niveau. Er zijn drie niveaugroepen. Paardrijden gebeurt in de paardenbak, maar als het mooi weer is maken we een buitenrit. Behalve rijden op een paard help je ook het paard te verzorgen.
Prisma organiseert paardrijden in samenwerking met de Prins Willem Alexander Manage.
Het is verplicht om elke week zelf een begeleider mee te nemen die met je mee kan lopen bij het paardrijden.

De kosten zijn voor 15 lessen € 175,- (siezoen 30 lessen).