Meld je aan voor het Jeugdsportweekend 2017!

Ga ook mee met het Prisma Jeugdsportweekend. Een gezellig weekend vol leuke (sport-) activiteiten in Putten. Je maakt kennis met verschillende sporten, samen met andere leeftijdsgenoten van jouw en andere scholen in Amsterdam.

In het weekend van vrijdag 3 t/m zondag 5 november gaat Prisma op sportweekend! Leerlingen uit het Speciaal Onderwijs die van sporten houden en graag willen kennismaken met verschillende sporten zijn welkom.

Je wordt na schooltijd opgehaald bij je school, waarna we richting Putten rijden. Op zondag zijn we om 17.30 uur weer terug in Amsterdam, op een nog te bepalen locatie.

We verblijven in een groot groepsverblijf in Putten. Hier slapen we in 6-persoons kamers.
Bij de accommodatie is genoeg ruimte om leuke (sport-)activiteiten te doen met elkaar Daarnaast gaan we zwemmen, meedoen met een sportclinic (verrassing). Ook mogen natuurlijk de bingo en een discoavond niet ontbreken!

De begeleiding tijdens het weekend is 1 op 3.

Waar?

Putten, Groepsaccommodatie De Beukhof (Het Legnest)

Wanneer?

Vrijdag 3 t/m zondag 5 november 2017

Leeftijd?

10 t/m 20 jaar

Kosten?

€ 75 euro. Dit is inclusief verblijf, eten en drinken en de uitstapjes die we gaan maken.

Inschrijven?

Via onze website, www.stichtingprisma.nl of via het  inschrijfformulier te verkrijgen op school.

Wil je meer informatie?

Bel onze contactpersoon Milou Dantuma op 06 12606902 of stuur een mail naar mdantuma@stichtingprisma.nl