Toneel

donderdag
18 april 2024

Tugela85

Stap eens in de huid van een ander. Samen met een klein clubje van deelnemers ga je samen met de docenten korte opdrachten doen. Denk aan improviseren met een clownsneus. Of speel je een keer een scene heel boos en andere andere keer de scene heel blij. Door het spelen en oefenen ontstaan de leukste scènes. Het maakt niet uit of je wel of geen ervaring hebt. Uiteindelijk werken we toe naar een voorstelling. Die willen we spelen voor publiek, voor de zomerstop.

Je betaalt €230,- voor het hele seizoen. Dat zijn 35 lessen. Deze vinden plaats tussen 20 september en 12 juni. Elke week op woensdagavond. Behalve in de schoolvakanties en feestdagen. Als je elke week komt is het €6,60 per les. Het is niet mogelijk om per les te betalen. Als je later instroomt betaal je de resterende lessen tot het einde van het seizoen.
Heb je een stadspas met groene stip? Dan krijg je €100,- korting op de cursus Toneelspelen. Vul je stadspasnummer in op het aanmeldformulier. Dat hebben we nodig om de korting te activeren.

We hebben nog plek voor 4 deelnemers, schrijf je in! Wil je eerst een proefles, dat kan. Stuur een mail aan: info@stichtingprisma.nl

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.